مدیریت کارآمد پول؛ شرط لازم زندگی امروز
زندگی بهتر
درباره وبلاگ


به وبلاگ خودت خوش اومدي.

پيوندها
سفرنگار
وب سایت تخصصی دانشجویان مهندسی کامپیوتر
وب سایت تخصصی دانشجویان مدیریت و صنایع
وب سایت تخصصی دانشجویان مهندسی عمران
دانلود مقالات و تحقیق های دانشگاهی
دانلود پروژه ها و مقالات دانشگاهی
واصل
ادعیه برای انواع حاجات
همه چیز در مورد خودرو
مطالب گوناگون
بروزترین مطالب برای بهترینها
بزرگترین مرکز دانلود علمی آموزشی
ميلياردر جوان
فتوشاپ
بيمه كوثر5018
اس ام اس
اس ام اس جدید
only god
مشاوره براي جوانان
خانم روانشناس
دانلود رايگان سخنراني دكتر آزمنديان{تكنولوژي فكر}
دانلود رايگان كتاب صوتي كليد كاربردي قانون جذب{جك كنفيلد}
دانلود كتاب صوتي معجزه ذهن براي رسيدن به آرزوها{مرتضي احمدي منش}
دانلود كتاب صوتي پرفروش راز{راندا برن}
دانلود كتاب صوتي هدف{برايان تريسي}
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رازهاي موفقيت و آدرس movafaghiat20.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 174
بازدید کل : 119822
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 13 مرداد 1391برچسب:مدیریت پول, :: 1:50 :: نويسنده : جواد كرمي

 نویسنده: مازیار دانیالی

در دنیای پیشرفته امروز، پول تقریبا بر هر جنبه از زندگی انسان تاثیرگذار بوده و آزادی های فردی نیز از این مساله مستثنی نمانده اند.
امتیازات برخورداری از مهارت های پولی مطلوب به ویژه زمانی که موضوع مدیریت پول مطرح می شود، بسیار چشمگیر هستند. توانایی مدیریت کارآمد پول می تواند مسیر جدیدی را در زندگی پیش روی افراد قرار دهد که پیشتر به واسطه کمبود پول دسترسی به آن امکان پذیر نبوده است.
از این رو، کسب آموزه های مختلف در زمینه مدیریت پول می تواند درآمد قابل توجهی را برای افراد به همراه داشته که جزء لازم برای زندگی بدون محدودیت محسوب می شود. در ادامه برخی از امتیازات برخورداری از مهارت مدیریت پول را بررسی می کنیم.

زندگی کم استرس

زمانی که مدیریت پول خود را بر عهده دارید، سبک زندگی پر استرسی را نیز تجربه می کنید. پول، یکی از استرس زا ترین موضوعات زندگی افراد را تشکیل می دهد و تنها با مدیریت درست آن از این بار کاسته می شود.

با مدیریت کارآمد و موثر پول می توان از بروز پیامدهای ناگواری جلوگیری کرد که حاصل عدم توجه کافی به هزینه قبض های مختلف، نگرانی از تامین هزینه های تحصیل فرزندان و دیگر تنش هایی هستند که به واسطه پول در زندگی انسان ایجاد می شوند. اگر همواره مقداری پس انداز داشته باشید، بی شک از احساس امنیت بیشتری نیز برخوردار خواهید بود. در نتیجه، امنیتی که پول به همراه می آورد نقش چشمگیری در کاهش استرس افراد دارد.

تحقق رویاها و اهداف

هر فردی رویاهای مختلفی را در زندگی خود داشته و تقریبا تمامی این رویاها و اهداف به نوعی با پول در ارتباط هستند. از این رو، تحقق اهداف و رویاهای افراد زمانی که شامل مولفه های مالی می شوند تنها با مدیریت کارآمد پول امکان پذیر هستند.

اگر درآمد خود را به خوبی مدیریت کنید تحقق این اهداف بیش از پیش به واقعیت نزدیک می شوند. این نکته را باید به خاطر بسپارید که تحقق اهداف و رویاهای کوچک نیز می توانند هزینه هایی را در پی داشته باشند، اما با مدیریت پول مسیر دستیابی به آنها هموار می شود.

مسافرت و تعطیلات بیشتر

مسافرت و گردش در نقاط مختلف جهان تفریحی پر هزینه محسوب می شود. از این رو، برای بسیاری مدیریت کارآمد پول تنها گزینه برای پس انداز پول و تامین هزینه های آن محسوب می شود. بی شک، گردش و بازدید از جاذبه های مختلف کشورهای جهان تجربه ای دلپذیر محسوب شده و این یکی از مهمترین دلایل علاقه مردم به مسافرت است. اما بدون پول و بودجه لازم نمی توانید خانواده خود را به مسافرتی فراموش نشدنی ببرید.

برخورداری از آزادی های بیشتر

در دنیای پیشرفته امروز، پول تقریبا بر هر جنبه از زندگی انسان تاثیرگذار بوده و آزادی های فردی نیز از این مساله مستثنی نمانده اند. در واقع، هرچه از پول و درآمد بیشتری برخوردار باشید، آزادی بیشتری داشته و می توانید هر فعالیتی را با آن انجام دهید. در نتیجه، با کسب آموزه ها و مهارت های مختلف در زمینه مدیریت پول می توانید آزادی های بیشتری را در زندگی خود احساس و کسب کنید.منبع:پول نیوز

منبع:میلیاردر جوان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: